GREEN Pages...

GREEN Fall...

Follow, Scream!!

Wednesday 20 April 2011

Kesan Sampingan Marijuana Menyebabkan Maut!!!

kerana kebosanan xleh tidor malam, aku telah berjalan2 di pelosok dunia maya....
lalu aku telah menemui satu fakta yg membuatkan aku tersenyum.....
hahaha....
apesal ayat nerd nak mam***!!!

setelah sekian lame aku membuat kajian, last2 terpakse gak aku ngaku yg kesan sampingan drpd weed mmg boleh membunuh....
xkire r dalam short term or long term.....

ye, benar!!
weed sememangnye mendatangkan kesan maut kepade penggunenye....
nk taw sbb pe???

sbb LAW OF DRUG!!!
hahaha....
undang2 sendiri yg byk membunuh masyarakat kite...
pastu ade hati plak nk salahkan weed....
xpatot btollaa... =[






hahaha....
pikir2kan laa balik ape yg Incik PercRockett taip nih....
xde org mati sebab overdose weed laaa...
paling terok pon pengsan aje...
=]

3 comments:

RastaMat said...

setuju..

hehe..

Afsar said...

so skang ni aku nak salahkan saper???mesti ader sorang yg kena blame..hehehehe

Anonymous said...

da lama tinggal... tapi kesan sampai sekarang!!! muka ade sinyum.... (sengih sokmo)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...