GREEN Pages...

GREEN Fall...

Follow, Scream!!

Wednesday 16 March 2011

that may love you





susah nak dapat awek sekarang pasal ape? gua rase gua macam nak luahkan perasaan di belog ini. biar la kan org nak ckp ape pn. pasal nh hal gua. masalah gua. perihal gua. gua punya suka lah.


MALU ?
KURANG KEYAKINAN?
DiRI MEMBOSANKAN?




L O S E R ??


waaaa ;( mak! nak girlfren. busan lah single mingle. waaaa. ape plan eh? *garu2 kepala, kepala lentok2*


hurrm. cmne kalau buat target? contohnye, dalam 1 hari kan gua nekad wat target nak tegur min 3 orang. if gua follow je tiap2 hari kan, kalau possibility o.4. dalam sebulan gua ley dapat lebeyh kurang 10 org. pehh masyuk 2 beb, 


TAPIIII,,
gua ada skill ke?
gua ad bran ke?
gua ensem ke?
gua macho ke?
gu sweet ke?




errrrr. kalau cmnh sampai bile2 pn xd ubah broooo!






moral : zzzzzzz =.=




-lipas demam-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...