GREEN Pages...

GREEN Fall...

Follow, Scream!!

Friday 18 March 2011

Facebook saya sudah laju :D

Selama beberapa hari ini facebook saya tidak dapat beroperasi dengan betul. Tetapi hari ini saya telah 
berjaya melajukan facebook saya berbanding orang lain. Saya akan menceritakan kepada anda cara - 
caranya. Tetapi dengan syarat untuk mendengar cerita saya semasa facebook saya begitu perlahan sekali.
Pada malam berlakunya tsunami di jepun saya tengah bersiap siap menhancurkan serpihan serpihan hijau 
di dalam kertas graph yang amat bermakna. PEMBETULAN, tsunami tersebut berlaku pada pagi hari
tersebut saya baru sedar yang pada pagi itu telah terjadi tsunami tersebut akan tetapi pada malam itu baru
saya sedar. Saya pun berfikir sejenak. Tempat ini berdekatan pantai. Apabila terkena ombak tsunami bagaimana
-kah hendak lari kerana saya tahu yang saya tidak akan menjadi manusia pada masa itu. Maka saya pun tengok 

video video tsunami tersebut kerana dipost oleh rakan rakan saya. Jika bukan kerana facebook saya tidak
sedar pun yang terjadi kejadian yang amat dahsyat iaitu tsunami yang melanda jepun itu. Pagi tadi saya terbaca

keratan akhbar bertakrikh 7 march yang mengatakan akan terjadinya satu kejadian atau malapetaka yang besar
keatas manusia. Akhbar tersebut menyatakan pada 19 march akan berlakunya satu malapetaka disebabkan
pergerakan bulan berada paling hampir dengan bumi. Saintis mengatakan yang kejadian tersebut telah berlaku
sebelum ini dan telah menyebabkan bencana yang amat teruk. Contohnya tsunami acheh. 2 minggu sebelum 
tsunami berlaku telah dikesan bahawa terdapat keganjilan pada pergerakan bulan. Kejadian ini telah
menyebabkan gempa bumi dan seterusnya tsunami. Adakah keratan akhbar itu telah menunjukkan akan 
terjadinya gempa bumi di jepun? Jika perkara demikian boleh dikesan, kenapa kerajaan jepun tidak
melakukan sesuatu? Mereka telah bersepakat dengan dajjal untuk menghapuskan umat islam dimuka bumi.
Mereka telah menyebabkan berlaku sedikit kejatuhan ekonomi besar dunia iaitu brand brand jepun.

Sebenarnya 2 ayat yang diatas adalah rekaan atau pendapat saya sahaja. Sila jangan ambil serius perkara 
2 ayat ini. Tertakhluk kepada budi bicara masing masing. Ok. saya akan menceritakan bagaimana nak melajukan facebook anda. 
1. Log in sebagai administrator ataupun pengehalehwal
2. Buka notepad menggunakan right click dengan anda select 'run as administrator'
3. Cari file yang bernama hosts atau ini petanya C:\windows\System32\drivers\etc
4. Cari file yang bernama 'hosts' dan drag ke notepad yang telah dibuka tadi.
5. Kemudian copy ayat ini seperti ini :-

203.106.85.66   www.facebook.com
203.106.85.66   facebook.com

Betul betul dibawah last line yang dibuka dalam file hosts tersebut. 
6. Kemudian save dan tutup browser anda.
7. Buka browser dan layari facebook dengan laju.
-Regards-merrygohigh-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...