GREEN Pages...

GREEN Fall...

Follow, Scream!!

Saturday 19 March 2011

Dedaunan hijau.

Hari ini adalah hari stoned yang amat panjang. Berlangsung tatkala malam menjelma sehingga ke waktu post
ini dipublish. Azan juga telah kedengaran. Aku telah menghabiskan 2 movie iaitu City of Amber dan juga
inception. Konsep mimpi dalam mimpi yang diketengahkan didalam cerita tersebut amatlah menarik. Ketika
itulah saya terfikir kenapa tak boleh stoned dalam mimpi? Jika berlaku seperti didalam cerita inception tersebut
mestilah boleh kerana merentasi masa didalam mimpi amatlah panjang. So aku akan stoned selama bertahun-
tahun. Mengikut cerita tersebut 5minit didunia nyata bersamaan 1 jam didalam mimpi. Ini yang akan terjadi
jika anda berada di mimpi 1st level. Jika anda tidur lagi anda akan sampai kepada mimpi 2nd level. Disebabkan
perkara tersebut anda akan bertambah stone jika anda masuk kedalam mimpi yang lagi satu. Ok kesimpulannya
cerita ini amat best dan kacak.

Pasal dedaunan hijau yang menjadi topik ketika ini adalah dedauan hijau yang kering, mengandungi biji2 dan
bunga yang berbau agak wangi. Diperoleh oleh mr. perc rocket dan dibawa pulang untuk analisis. Rating
untuk dedaunan ini adalah 3.5/5.0 mengikut rating aku. Setelah aku melantak dua bungkus megi, beberapa
keping roti, 6 batang rokok, 2 movie yang best, sekarang aku mahu tidur.

Good morning stoneheads,
-merrygohigh-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...