GREEN Pages...

GREEN Fall...

Follow, Scream!!

Thursday 20 October 2011

Sup Konek Selia... Hahaha...

aku nih mamat art...

i need love,
i need hurt,
i need pain,
i need problem,
i need conflict,
i need space,
i need path,
i am succeed!!

jgn expect aku robot,
aku bkn hambe cinte,
aku bkn hambe dunie,

xyah nk merobek jantung dpn aku,
aku xsuke,
cukup r jantung aku yg dirobek,
baru hati aku hidup lihat seni,
baru aku hargai segala kt dunie...

tapi aku tetap aku dan akan terus jadi aku,
biar aku ngn hidup aku,
byk lg mende yang aku nk kejar,
semue yg berlaku kt keliling aku cume kebetulan,
bukan aku rancang sume tuh,
tuhan yang rancang sekadar nk bagi ilham kat jiwe seni aku,
jadi jgn jd bodoh lg dan berenti menyalahkan...

belajar hargai dengan mnde 'paling kecik' yg ko ade,
baru ko xkan nyesal dengan mnde 'paling besar' yg ko xde...

berenti laa hine orang,
ko ckp ko xpndang hine,
tp aku kenal ko lame,
aku taw hati budi ko,
luar cantik, dalam buruk,
tlg sedar diri blh x??

ko rase ko bagus tp x bgus mane pn,
orang lain mmg teruk tp ade satu mnde cantik yg belum digilap dlm hati die,
bkn slh die, slh org kliling die jd cmtu,
maybe slh org cm kite...

aku suke hargai sampah sbb aku taw manusie yg hipokrit, stereotaip dan tipikal akan pijak dan pandang hine sampah tuh,
kalo bgs sgt npe xnk cuci sampah tuh??
sbb ko takot sampah blh jd lg cantik kan??
kalo btol ko pnyayang, blaja r syg segalenye start dr mnde plg buruk pn,
baru hati ko xbute ngn mnde cantik..

sudah lah,
bosan aku bicare mnde same je taw x??
xkan aku asyik nk remukkan jiwe aku untuk ko??
aku sibuk ngn mase dpn aku skang,
byk mnde aku kne setel dr nk lyn prangai budak ko tuh,
jgn ask nk slhkn aku sdgkan ko taw slh kite..

sudahlah..
aslkan ko matang aku bahagie~~~

3 comments:

Anisa Hang Tuah said...

tajuknya....woww

heheheh

RastaMat said...

lets get high bro!!!

terbang tingi tinggi, lupakan daratan kejap..

Jack St. Honour said...

tajuk nih nak ripoff tajuk author baru kt blog ni sbenarnye..
hahaha...

name die seyn.. =]
http://greenhighimagination.blogspot.com/2011/10/sub-koneksi-liar-1.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...